Navigatie

Informatie

Hieronder staan de meest gestelde vragen. Een grote kans dat jou vraag hieronder staat! Mocht dit niet zo zijn, bel dan naar ons of stuur een e-mail. 06-81130407 /contact@bobodefeestbeer.nl. Bellen is sneller: 7 dagen in de week bereikbaar (ook in de avonduren), maar niet 24 uur per dag :)

Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb die nog niet ontvangen... 
Bekijk de track en trace van postnl. Deze heeft u ontvangen via de mail. Staat je bestelling al meer dan twee werkdagen op ‘Verzonden’? Neem dan contact op met onze klantenservice. Dan gaat wij kijken waar het pakket is. 

Ik heb niet alle artikelen van mijn bestelling ontvangen...
Dat is vervelend. Neem direct contact op met de klantenservice Wij helpen je graag verder!

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Heb je een bestelling geplaatst dan verwerken wij deze zo spoedig mogelijk. Zie hieronder wanneer je bestelling uiterlijk wordt verzonden. Als de bestelling is verzonden dan ontvangen je een track and trace code per e-mail. Je kunt je bestelling dan volgen. Zo weet je precies wanneer PostNL voor de deur staat of bij een PostNL afhaalpunt is geweest. Heb je vragen over de levering of heb je geen track and trace code ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice.

Bestel je vóór maandag 17:00 uur dan verzenden wij de bestelling uiterlijk dinsdag
Bestel je vóór dinsdag 17:00 uur dan verzenden wij de bestelling uiterlijk woensdag 
Bestel je vóór woensdag 17:00 uur dan verzenden wij de bestelling uiterlijk donderdag 
Bestel je vóór donderdag 17:00 uur dan verzenden wij de bestelling uiterlijk vrijdag 
Bestel je vóór vrijdag 17:00 uur dan verzenden wij de bestelling uiterlijk zaterdag 
Bestel je vóór zaterdag 17:00 uur dan verzenden wij de bestelling uiterlijk maandag
Bestel je vóór zondag 17:00 uur dan verzenden wij de bestelling uiterlijk maandag 

Wil je de bestelling ophalen bij een afhaalpunt van PostNL? 
Dat kan, kies in de winkelwagen "Afhalen bij PostNL Locatie". Laten bezorgen op een bepaalde tijd is ook mogelijk! 

Uit welke bezorgopties kan ik kiezen?
Je kunt je bestelling thuis, op een ander adres of bij een van de 2700 afhaalpunten van postNL laten bezorgen. Tijdens het bestellen bij het controleren van je adresgegevens zie je uit welke opties je kunt kiezen. Bekijk waar het afhaalpunten bij jouw in de buurt

Wat zijn de verzendkosten?
Bij een bedrag boven de € 49 betaal je geen verzendkosten, daaronder is het € 4,49. Voor belgische klanten geldt gratis verzending boven de € 99. Anders betaal je € 7,49

Hoe kan ik een (of meerdere) artikel(en) retourneren?
Dit zijn de stappen die je moet nemen bij het retourneren:

1. Bel eerst naar onze klantenservice. Wellicht kunnen wij het anders/beter oplossen!
2. Vul het retourformulier in (indien nodig)
3. Stuur het artikel terug in de originele verpakking en in een goed afsluitbare doos/envelop met de factuur die je per e-mail hebt ontvangen. 
4. Verzend de doos/envelop
5. Binnen 5 werkdagen storten wij het bedrag van het artikel + verzendkosten terug op jouw rekening

Voorwaarden: 
Je hebt 14 dagen om aan te geven dat je wil retourneren. Dit kan door contact op te nemen met onze klantenservice. Wellicht is het niet nodig om een artikel retour te sturen. En kunnen wij een ander/hetzelfde artikel opsturen. Dit is afhankelijk jouw retour reden. Vanaf het moment dat je hebt aangegeven je artikel te willen retourneren moet je het binnen 14 dagen retourneren. Het artikel is, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking. Wij willen je vragen om, de factuur (of een kopie van die factuur) mee te sturen in de verpakking. 

Hoe kan ik betalen?
Oa. met Ideal of betaal achteraf. Je betaald altijd veilig in je vertrouwde internetbetaalomgeving.

Wanneer ontvang ik het draaiboek?
In demeeste gevallen binnen 24 uur.

Staat het antwoord op jouw vraag hier niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice

 

© 2019 Bobo de Feestbeer | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.